Przegląd tematu
Autor Wiadomość
Acid0
PostWysłany: Sob 9:31, 22 Wrz 2007    Temat postu:

jak sie gra na czyichś save'ach nie ma zabawy bo masz np 30 poziom od razu a tak jak sie samemu gra od 1 lev jest więcej zabawy jak zdobędziesz samodzielnie ten 30 lub którys level
Zatracony
PostWysłany: Sob 9:08, 22 Wrz 2007    Temat postu:

Haa, jak się gra na wypracowanych przez kogoś Save'ach to nie ma co się dziwić. A jeśli te save są moje to już w ogóle xP.

Jednakże ta postać którą masz nie umywa się do mojego obecnego orka.
Artysta
PostWysłany: Sob 9:02, 22 Wrz 2007    Temat postu:

A ja tam powiem szczerze, że miałem bardzo dobrą postać ; ) Zatracony coś chyba wiesz o tym ; P
Acid0
PostWysłany: Wto 18:23, 18 Wrz 2007    Temat postu:

Dla mnie 5 poziom to jest coś ponieważ nigdy nie chcialo mi się więcej już grać aż tu nagle pewnego pięknego dnia wgrałem znów morrowinda a że nie miałem w co grać to mi sie nie znudził i jest level jaki jest Very Happy
Zatracony
PostWysłany: Sob 13:21, 23 Cze 2007    Temat postu:

Zależy jak kto gra.
Dla mnie 30 poziom to jest kwestia dwóch do trzech dni.
Aktualnie śmigam sobie Orkiem Wojownikiem na 40 poziomie i kończę questy dla Rodu Redoran.

A w Morrowinda gram już od bardzo długiego czasu, i chyba ten profil wojownika który udało mi się stworzyć teraz, mimo małego maksymalnego poziomu, jest drugim co do najlepszych profili jakie udało mi się stworzyć w ogóle.
Acid0
PostWysłany: Sob 12:58, 23 Cze 2007    Temat postu:

Trzeba mieć dużo czasu i cierpliwości jak grałem w morrowinda to 5 poziom miałem po 3-4 tygodniach Laughing . Ile musiałem obić tych potworków i ludzi co sie rzucali na mnie Very Happy
Artysta
PostWysłany: Pią 22:01, 22 Cze 2007    Temat postu:

No oczywiście, także kwestia czasu i cierpliwości Smile
Zatracony
PostWysłany: Pią 20:31, 22 Cze 2007    Temat postu:

Z mojego doświadczenia wynika że żadna z części sagi The Elder Scrolls nie należy do trudnych.

Kwestia rozwijania postaci, w tym tkwi szkopuł.
Acid0
PostWysłany: Pią 20:11, 22 Cze 2007    Temat postu:

nie przeszedłeś jej dlatego że kodów nie miałes a nie że była za super Very Happy Twisted Evil
Artysta
PostWysłany: Pią 15:50, 22 Cze 2007    Temat postu:

Zatracony napisał:
Pomimo że jest super, i tak jej nie przeszedłeś

Bo była za super Very Happy


Edit: błąd cytatu- Zatracony Smile.
Zatracony
PostWysłany: Pią 15:44, 22 Cze 2007    Temat postu:

Cytat:
Pomimo, że Arena nie jest najnowsza to i tak jest super


Pomimo że jest super, i tak jej nie przeszedłeś Laughing.
Artysta
PostWysłany: Pią 15:38, 22 Cze 2007    Temat postu:

Acid0 napisał:
pomimo to że nie jest najnowszy to i tak jest super

Pomimo, że Arena nie jest najnowsza to i tak jest super Wink
Acid0
PostWysłany: Pią 15:30, 22 Cze 2007    Temat postu:

Ja grałem tylko w Morrowinda pomimo to że nie jest najnowszy to i tak jest super
Zatracony
PostWysłany: Pią 15:14, 22 Cze 2007    Temat postu: Saga The Elder Scrolls.

Od Areny przez Daggerfall'a i Morrowinda, aż po Obliviona, saga The Elder Scrolls cieszyła i cieszy się nadal wielkim szacunkiem i powodzeniem wśród graczy.
Czy to wspaniała grafika a może niekonwencjonalny system rozwijania postaci zadecydowały ostatecznie o sukcesie bethesdy softworks na rynku gier komputerowych?

Cała historia zaczęła się od Areny wydanej w 1994 roku. Już na tamte lata, gra była prawdziwym hitem na rynku. Cieszyła oko wspaniałą jak na tamte czasy grafiką, ilością questów, przedmiotów, potworów i ogromem świata do zwiedzenia.
Twórcy zadowoleni z popularności ich nowego nabytku, już rok po wydaniu Areny zaczęli pracę nad drugą odsłoną sagi The Elder Scrolls a mianowicie: Daggerfall'em.

Ten również okazał się wielkim hitem. Zafascynowani nie do końca dopracowanym, aczkolwiek rewolucyjnym systemem gry pierwszej części, gracze w ciemno zainwestowali pieniądze w Daggerfall'a przewidując jakby kolejny hit.
W Arenie mieliśmy do czynienia z losowością map na całym kontynencie Tamirel który mieliśmy sposobność zwiedzać. Kończyło się to monotonnością w późniejszych etapach gry. W drugiej części sagi TES twórcy dali nam mniejszy jednak ciekawszy obszar królestwa. Bethesda skończyła z losowością już w Daggerfall'u.

Po spokojnym dla graczy czasie, ukazała się trzecia odsłona sagi The Elder Scrolls. Nosiła ona nazwe Morrowind.
Był on totalnym hitem na rynku gier komputerowych.
Konwencja świata osadzonego w części królestwa Tamirel na wyspie Vardenfell z ogromem miast, twierdz, grobowców, kaplic, świątyń, jaskiń i wielu innych lokacji okazała się wspaniała. Możemy sie wcielić w jedną z 11 ras zamieszkujących Tamirel, stworzyć pierwowzór naszych marzeń. Nie ma tutaj ograniczeń w kwestii klas. Możemy zrobić dosłownie taką postać jaka nam się podoba. Do odkrycia mamy ogromny obszar gry. Tysiące przedmiotów do znalezienia, setki questów do wykonania.

Na deser dostaliśmy dwa wspaniałe dodatki do gry: Tribunal i Bloodmoon.
Dochodzi w nich jeszcze jeden obszar do zwiedzenia, a mianowicie wyspa Solstheim, możemy na własnej skórze poznać skrytobójców a także wiele innych, wspaniałych rzeczy. Cała masa przedmiotów, postaci, miejsc do zwiedzenia, questów do wykonania.

Stosunkowo niedawno, na naszym rynku gier komputerowych ukazała się jak na razie ostatnia odsłona TES: Oblivion.
Wszyscy niecierpliwie czekali na tę grę. Oglądając Screny z prac nad nią, wszyscy martwili się sprzętem jaki tę grę uciągnie.
Gra wyszła bez większych szumów, a za nią kilka patchy i poprawek.
Jakiś czas później ukazał się oficjalny dodatek do gry.
Dostajemy kolejny dość duży obszar do zwiedzenia, kolejną masę przedmiotów do znalezienia, questów do wykonania, miast, jaskiń i wielu innych lokacji do zwiedzenia i NPC do poznania.
Chyba największą zaletą gry jest oprawa graficzna. Została ona wspaniale przygotowana, a posiadacze Pixel Shadera 3.0 mogą nieźle nacieszyć oko przy jak już wielkiej przyjemności samej gry.

Saga The Elder Scrolls, jest jedną z lepszych sag gier w jakie grałem. W szczególności na aplauz zasługuje jej niekonwencjonalność i sumienność twórców

Zapraszam do dyskusji na temat gry.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.